Ouch!

Jag har lite av en lågperiod just nu. Jag har jobbat som en galning, men det känns inte som jag kommit nånstans. Igår började nacken gnälla och det kändes precis som om jag skulle få nackspärr. Nu har jag ont i hela ryggen, varenda muskel skriker av smärta och det blir inte bättre av att lägga sig ner. jag vet, för jag hade inte en chans att somna inatt. Hur jag en låg gjorde det ont. Imorgon åker jag upp till Stockholm för Stim-mässan på måndag och sedan studiebesök med Teja Kotilainen. Teja was manager to the Rasmus. Jag hoppas att min nacke slutat bråka tills dess. Idag ska jag förhoppningsvis spela in lite sång. Jag fick mitt nya ljudkort igår, men jag har inte hunnit packa upp det än. Nästa vecka ska jag sitta och leka med det. Blir nog jättebra. Kram
---------------------------------------
I'm in a bit of a low right now. I've worked lik a maniac but it still feels like I've gotten nowhere. Yesterday my neck started complaining and now all of my back hurts. Couldn'tt sleep at all tonight. Tomorrow I'll take the train up to Stockholm for the Stim trade fair on monday and then we have a study trip with the class, meeting Teja Kotilainen. I hope my neck will be good till then.
Today I'll lay down some song tracks. Wish me luck!

Kommentera här: