Sound engineer

Igår kväll jobbade jag som ljudtekniker på en mini-gala för Rosa bandet som anordnades här i Skara. Det hela ordnades av Diana Fröström som arbetar med smink. Jag hade ett ganska simpelt jobb, det spelades nämligen bara 2 låtar. Det var ett väldigt virrigt soundcheck, men så kan det gå
.
---------------------------------------
.
Last night I was the soundengineer for an event, here in Skara, for the Pink Ribbon foundation. My job was rather simple, only two songs where played.
1 anna:

skriven

sv: jo jag klarar att installera program själv, men han ska fixa photoshop åt mig eftersom jag tycker det är så jäkla dyrt och jag kan inte leva ut det, typ ;P

2 linda:

skriven

Kul med sånt ändå. Var det vid sidan av plugget eller?

3 Emma:

skriven

Ja, precis Linda. Det är en tjej som säljer lite smink här i Skara som jag känner sedan tidigare som bad mig sköta lite ljud åt henne.

Kommentera här: