I wanna start a fire, I wanna burn tonight

Ikväll ska jag fira Valborg utan eld men med ett White light moment. Tove Styrke uppträder på Stadt i Skara och jag och halva Little Miss Trouble ska gå och se henne.
Egentligen är jag inte så mycket för det där med idol, men Tove har imponerat rejält på henne så när man får chansen såhär måste jag ju se vad hon går för live.
Lite random dök Jessica från Soundmasters också upp och hänger med oss på konserten. Hon har tydligen nån sorts kockutbildning, så vi räknar med att få äta riktigt gott ikväll!
Ha en trevlig Valborg och ta det försiktigt med tändstickorna.
.
.
Tonight I'm celebrating Swedish Valborg (the ceremonial lighting of bonfires to mark the start of the summer and traditionally to scare off wild animals before the "summer-release" of cows and other farm animals), not by watching the bonfire (in Swedish Maj-brasa), but by going to a concert with Tove Styrke.
I'm not really much for the whole Idol-conept, but this chick is quite awesome.

Take care
1 Jessica:

skriven

Vad tråkigt (läs typiskt!) att det händer ngt kul som jag skulle kunna tänka mig att gå på i de där dö-trakterna precis när jag flyttar! :(

Kommentera här: