More stuff happening tomorrow?

Fick plötsligt för mig att jag ska passa på att fixa lite ny bloggdesign till imorrn, den jag har nu svängde jag faktiskt ihop på en halvtimme eller så i höstas och jag har aldrig varit riktigt nöjd med den. Men just nu borde jag verkligen fokusera på min exjobbsrapport. Vi får se vad jag hinner, annars får jag göra bloggdesignen till ett av mina många sommarprojekt. En grej i taget räcker kanske, imorrn dyker ju överaskningen upp!

Just got this idea that I should update my blog design for tomorrow, but I really should finnish my graduation essay that's due tomorrow. We'll see, maybe I have a summer project in this?
Don't forget the surprise tomorrow!

Take care
1 David:

skriven

Tack så mycket hörru! Ja, jag frilansar, och nej tyvärr, ljusstakarna har Beata som jag bor ihop med gjort själv. Inget man kan köpa så vitt jag vet.

2 Jessica:

skriven

Jättesnygg bild Emma!

Mijau!

3 Em:

skriven

Håller med Jessica och måste påpeka att bilden var jättefin! :) Hoppas att allt är bra med dig, saknar dig Emma!!

Kommentera här: