Stop calling I don't wanna talk any more, I put my head and my heart on the dance floor

Skatteverket måste sluta lämna ut mitt mobilnummer till höger o vänster. Två dagar in på veckan och jag har blivit kontaktad av två företag för "sammarbete". Ena företaget vill ge mig en gratis hemsida (men jag måste använda deras hemsidehotell - deal breaker) och de andra vill ge mig hjälp med bidrag/stipendier och övrig ekonomisk hjälp (för 499 i månaden - känns som pengar som kan investeras bättre). Nej nej...
Imorrn ska jag träffa en bassist angående sammarbete med ett band, ska bli kul. Vi får se hur de låter så kanske jag börjar lira med dem inom snar framtid, det ni.
.
-------------
.
Seriously, the Skatteverket (IRS) have to stop giving out my number to everyone. Keep getting calls from companies wanting to offer me their services (that in the end get quite expensive).
Tomorrow I'm meeting up with a guy about an upcoming bband collaboration. Keeping myself busy...

Kommentera här: