Well it's about time...

Japp, äntligen har jag registrerat mig i StagePools databas. Det var ju liksom dags, om jag hade tänkt hålla på med det här med musik på en levnads-skälig nivå. Nu är det bara att söka, fast inte precis just nu.
Förresten tog syrran lite nya bilder på mig, bl.a ett helt gäng upp på ett (gissa vad) tak. Jag har ju lite dille på det där med höjder alltså... Men hon har inte hunnit skicka dem till mig än, så nu får vi hålla till godo med de här som Jennie tog förra hösten.
Nu har jag en date med en viss gitarr.
.
.
So, I finally got to it and made an account on Stagepool, about bloody time. Now, it's just up to me to apply for the jobs. My sister took some new pics off me down in Spain, some of witch on a (guess what) roof. Really got a thing for those hights. She hasn't sent 'em too me yet though so we'll have to settle for this older one that Jennie shot last fall.
Now I've got a date with my guitar.

Take care!

Kommentera här: