Radio silence

Jag vet att det varit dåligt med uppdateringar här på sistone, och tyvärr måste jag meddela att det nu kommer bli sämre under en period. Jag åker nämligen till Nya Zeeland i helgen och eftersom deras regering inte gjorde en stor IT-satsning under 90-talet som våran har de inte lika utbyggt bredbandsnät och gratis wifi är inte lika vanligt. Först kommer jag flyga i två dygn, då kanske jag uppdaterar lite från flygplatserna (bockar av heathrow, Singapore, Sydney, Wellington och Dunedin), men sen blir det nog tyst fram till jul då jag kommer bo hos en vän i Nelson. Kommer kännas jättemysko att vara utan gitarren i tre veckor och att lämna lägenheten som jag just blivit hemmastadd i, men det ska bli härligt att komma bort ett tag och få se massa nya platser. Jag antar att jag kommer ta tokmycket bilder så utan att lova för mycket kommer det bli en bildbomb i januari när jag kommit hem.
.
---------------------------------
.
I know I haven't been updating the blog that much these last couple of weeks and I'm sorry to say it will be worse soon. This weekend I'm flying off to New Zealand and won't have access to internet that much. I'll be flying for about 48 hours to get to the south edge of the country and well there I probably won't update until christmas when I'll be staying with a friend in Nelson. 

Kommentera här: