Står jag här med tomma händer?

Vill bara hojta till för min gamla skolkamrat Niklas som haft mycket att göra med bandet Svenska Björnstammen senaste året. Igår fick de belöning för sitt arbete med två fina priser på P3 guldgalan; årets nykomling och årets låt. Vill bara säga grattis och rekommendera er som missat den fantastiska låten "Vart jag mig i världen vänder" att lyssna på den på Spotify/Wimp eller köpa den på iTunes. Så får ni en liten smak av min sensommar när ni ändå är igång.
.
All winners here
.
Just wanted to make a shout out to my old school mate Niklas who's been very involved with the band Svenska Björnstammen (The Swedish bear population). Yesterday they where rewarded two awards at P3 Gold-awards; New, up and coming and Song of the year. Just wanted to say congrats and to all of you who've missed "Vart jag mig i världen vänder", I can recommend listening on Spotify/Wimp or buying on iTunes.
1 Linda:

skriven

Va?! Har han gjort den låten! Jag stod senast i helgen på ett av Göteborgs alla dansgolv och "sjöng" med till den!

Kommentera här: