Coffee FTW

Fantastiska nyheter för en kaffejunkie som jag. Enligt ny forskning lär alltså kaffe inte bara göra mig lyckligare, hindra alzheimers och diabetes. Det minskar tydligen risken för blodpropp också. All sån här forskning ska ju tas med en nypa salt. Andra samband som andra korelationer mellan livsstil och i det här fallet kaffedrickande måste också tas i beaktande; är det kanske så att de som inte dricker kaffe dricker cola istället, har kaffedrickarna en mer aktiv livsstil osv. Men än så länge fortsätter jag sörpla i mig mina koppar kaffe.
Påtår någon?
 
Det här var förresten min att-göra-lista idag... 8an är ju liksom viktigaste punkten.
.
Fabulous news for a coffee junkie such as myself. Added to the proofs of coffe making you happier and preventing alzheimers and diabetes it also seems it can work proactive against blood clogs.
Anyone want a refill?

Kommentera här: