Glada glin och Gildas golv

På väg hem efter lite födelsedagspresentshopping (hur mycket hatar man inte alla dessa augusti/septemberbarn) förundras jag över iPhonens fantastiska inspelningskvalitet. Satt nämligen och lyssnade igenom lite slaskinspelningar på den där låten jag berättade om i slutet av juli. Den där jag sa att jag skulle lägga upp inom en vecka (eherm). Eftersom det liksom aldrig blev av funderar jag faktiskt på att lägga upp lite slaskinspelning bara för att. Eller så kanske jag ska ta tillfället i akt och sätta upp min hemstudio...
Återbesökte hursom min gamla favvis Gilda idag. Lika gott kaffe som alltid, lika mysig personal och så golvet! Har jag berättat om golvet? Jag har många minnen till det golvet kan jag säga, men de berättelserna besparar jag er nog för denna gången. Har faktiskt inte ens en bild av golvet! Det är ju i och för sig alltid en anledning att komma tillbaka snart, det och deras trevliga kaffekort! Här kommer i alla fall bilder på deras fina dukar, kaffeart, hallongrottor och så lilla Jessica.

 
 
 
 

Kommentera här: