Just surrender yourself to the rhythm

Jag önskar att jag kunde vara lika salig som Nina och säga att jag tycker att det är årets come back, men nej, det här är inte bra. Om jag skulle kunnat komma över det faktum att större delen av låten saknar text skulle jag kanske kunna imponeras av Marias glittriga busvisslings höga ornamenteringar, men jag blir alldeles för distraherad av de märkliga små stönen och skratten som trycks in lite här och var i låten. Och då har jag inte ens nämnt musikvideon. Marias högra ansiktshalva ler och ser förföriskt in i kameran samtidigt som hon tar på sig själv, strippar och gör allt hon kan för att försöka vara ett sexobjekt. Det verkar nästan som att hon själv tyckte att det hela var så larvigt att hon vägrade göra det tillräckligt länge för att få material till hela videon, allt som oftast får vi se samma klipp av Maria i skinnshorts, smekandes sin putande rumpa. Vill ni kolla på eländet, så har ni i alla fall blivit varnade. Mitt tips, kolla och lyssna på det här istället.
 
 
So Maria Carrey released her comeback video this week and Swedish journalist Nina is all the rage about it. I'm not. Cause, it's just not good. There's no lyrics, all Maria does is play sex kitten and what's with the little laughters and shreeks/moans? Just listen to something good instead, like Lune for example.This song is used in the new Volvo ads currently running in Sweden. Good choice Volvo.

Kommentera här: