What I'd really like to do tonight

Just nu vill jag inget hellre än dyka ner i låten jag har skrivit på ett tag som just nu går under arbetsnamnet Genom mina solglasögon. Givetvis kommer den inte kunna heta så, eftersom det blir alldeles för likt (Bakom mina) Solglasögon av Docenterna/Docent DÖD. Men just nu måste jag sitta och plugga ögonen ur mig eftersom vi imorgon har en sista frågestund inför tentan på torsdag och då vill man ju ha gått igenom tillräckligt för att veta vad som är värt att fråga om. Dessutom ska jag sätta mig ned med min seminariegrupp och gå igenom instuderingsfrågorna och plugga lite till. 
 
 
Right now I really feel like writing on this song I've been working on for a while. The working title is Genom mina solglasögon (Through my sunglasses), but of course I cannot use that because it would most likely be confused with the song you can listen to above, entitled (Bakom mina) Solglasögon (=(Behind my) Sunglasses).
But no matter, I've got to study right now any way...

Kommentera här: