Everything, all at once

Att vara hungrig men inte ha tid att göra något åt det har blivit en del av min vardag och värre lär det bli. Till jul lär ni inte se mig, jag kommer vara så instängd i min lilla 18-kvadratare att ni kommer glömma bort mig. Och om ni väl träffar mig kommer ni lukta mig först, duscha lär nog också prioriteras bort. Skämt å sido, nu drar allvaret igång och med det följer massa grejer som kommer ta massor av min tid men som trots allt kommer vara jävligt kul. I vinter skriver jag C-uppsats och samtidigt kommer jag praktisera. I helgen ska jag ner till Soundmasters och skriva musik i november ska jag till Örnsköldvik och skriva där. Samtidigt ska jag springa på föredrag med makten över musiken och kulturkraft Stockholm. Nämnde jag att jag till våren vill vara klar med inspelningen av folkprojektet jag sysslat med sedan nya Zealand? För att toppa det hela flyttar jag i nästa vecka. Allt händer samtidigt och jag blir lätt överväldigad när jag tänker på det samtidigt som jag fylls av lycka när jag tänker på allt roligt jag ska ha (medan jag luktar soptipp och lever på småkakor  och kaffe).

Lots of things going on right now, I feel like I don't even have time to eat. I'm just starting my bachelor's thesis, an internship is in the near future, I'm going down to Skara for a songwriting session and I'm soon off to Örnsköldsvik. Plus I'm still intending to finish my folk project this spring and totop it all off I'mmoving to a new apartment next week. Breath in - Breath out 

Kommentera här: