I cry in the mornings

Igårkväll gick jag och lade mig med lite känningar i halsen och tänkte att nej, låt mig inte bli sjuk nu. Idag vaknar jag med en lite lätt snorig näsa och rinniga ögon. Åååå nej det här känner jag nog allt igen. Är det möjligtvis så att jag känner av lite allergi?
Om så är fallet får dagen utvisa. Låter det gå en dag till för att känna av symptomen innan jag börjar knapra piller. Kan inte annat än le lite åt det. För om det är allergi, då är det ju faktiskt vår!!!

.

----------------------------

.

Last night I thought I might be coming down with something, my throat felt a bit sore. Now I woke up with a thick nose and runny eyes. Allegies? Maybe. I'll give it another day. But if so I'm actually happy about it, cause that means it's finally spring!

Kommentera här: