In the morning you know you won't remember a thing

Tänk att det fanns en tid för mindre än ett år sedan då jag satt på jobbet den här tiden. Nu tycker jag att det är helt otroligt att jag är pigg och ska gå upp klockan 8, trots att jag bara ska plugga hemifrån idag. Det fanns även en tid då jag flög upp ur sängen så tidigt som klockan halv sju även på lediga dagar och yogade innan frukost. Det går lite i perioder det där tror jag, har ju även haft jobb där jag börjat 7(!) på morgonen, msn vänjer sig ju helt enkelt. Hoppas att dagens morgon kan bli en vana, vaknade 7, dragit mig i ungefär en timme och låtit mig veckas av det strålande solskenet utanför. Nu ska jag gå upp och yoga innan jag äter en mysfrukost framför Nyhetsmorgon

.

-----------------------

.

To think there was a time when I used to be at work at this time. It was only a year ago. I actually woke up at 7 today and now I'm rolling out of bed to do some yoga before breakfast. Feels good to get an "early" start.

Kommentera här: