And I said 'Hey'

Nu har jag flyttat och nästan accepterat min tillfälliga boendesituation 3 mil utanför Stockholm city (ca 2 mil utanför tullarna). Jag macraméar mig för fullt (har till och med lyckats värva Thessan till min syjunta), börjat fundera på att börja virka och försöker ta det där envisa körkortet en gång för alla. Det jobbiga är bara att min körskolelärare verkar vara väldigt poppis, för körtiderna försvinner snabbare än gratis glass på stranden. Imorgon ska jag ta och boka upp mig för flera dagar under nästnästa vecka. Det går ju liksom inte att bara köra någon gång i veckan. Blir ju ingen rutin då...
.
-----------------------------
.
Now that I've moved out of my beloved apartment I'm slowly coming to terms with my temporary living situation 30 km from the city centre. I'm very into making my macramé stuff (even got a friend to join the cult, haha), thinking about taking up crocheting and trying to get that darn drivers license. 

Kommentera här: