Ode till pollen

Man vet att det är sommar på riktigt när man sover elva timmar per natt och ändå vaknar trött, febrigt vandrar runt i lägenheten med ett öga rött. Ty kliandet är ett tröstlöst vapen mot sommarens osynliga bov, han som ökar mitt medicinbehov. Efter tio dagars behandling är jag mest en zombieliknande varelse, sömn är min vän och se här min sista stavelse.

1 Tilda Larsson:

skriven

S: Tusen tack snäll du, vad glad jag blri att du gillar bilderna!! dock tycker jag verkligen inte att det är okej att du tar mina bilder, vill du vara snäll och länka mig det?
kram på dig

Svar: Givetvis ska jag inte ta dina bilder, det var inte så jag menade. På Pinterest länkas bilderna till din blogg (klickar man på bilden tas man till bildkällan, här; din blogg) och ditt bloggnamn hamnar även i bildrubriken. Det blir helt enkelt ett sätt för mig att kunna komma ihåg vart jag hittat en bild (ungefär som ett bokmärke i webbläsaren, fast jag kan komma åt den varsomhelst och om jag vill även dela den med andra). Ingenting laddas upp eller ner och ingenting sparas på en ny plats, utan hänvisas alltid till bildens originalplats.
Emma Carlsson

Kommentera här: