Ännu en lördag

Det har varit lite händelselöst här på bloggen och det ber jag om ursäkt för. Mycket händer samtidigt i mitt liv, mycket roligt och positivt men samtidigt många mindre roliga saker som får mig att känna mig allt annat än våryr. I morse ville jag helst bara ligga kvar i sängen med en bra bok och låtsas som att världen utanför inte var på riktigt. Men det är den ju liksom och ingenting blir egentligen bättre av att ignorera det. Idag händer det ju dessutom två roliga saker. Först ska jag sända radio på RADIO JMK på 95.3 FM (eller lyssna live här) mellan 4 och 5. Sen ska jag springa vidare till Fotografiska muséet där Suvi har spelning. Först setet är redan klockan fem, efter en liten paus fortsätter de sedan klockan halv åtta. Ordinarie inträde gäller som biljett både till museet och spelningen uppe i bistron.
.
--------------------------
.
I'm trying to keep up an even level of posts here, but right now there's just so much going on. Today I'll be sending radio and then it's time to go see Suvi play at Fotografiska muséet. 

Kommentera här: