In time

Har insett att det här med tidsinställda blogginlägg är nedrans praktiskt. För ärligt talat, vissa dagar känner jag ju verkligen inte alls för att blogga och sen har jag plötsligt uppslag till typ fem inlägg. Blir ju lite mycko med fem inlägg inom loppet av två timmar och sen vakuum i flera dagar. Så i helgen blir det lite tidsinställda grejer både från nu i veckan och från förra veckan. Har ju helt glömt att blogga om finlands-giget (bilder! kanske kan jag få låna några av Julius och kanske kan jag få in lite annat kul material. *blinkblink*)
Imorgon hinner jag nämligen inte blogga alls, för då ska jag och syrran ta lite efterlängtad och välbehövd syskontid. Vi ska ta en riktig shoppingdag med provhyttshäng och fika och hela baletten. Tänkte försöka leta efter de här för att matcha min nya bikinitopp, vars tillhörande trosa jag inte alls gillade (är väldigt klädkräsen av mig)
It's gonna be a lot of timed blog posts from now on. Since I sometimes go days without blogging and then want to write like five posts in two hours, I'll try to be better at spreading them out this way. I've completely forgotten to write about last week in Finland, so that's coming up and maybe some other fun stuff. Tomorrow I'll have some much needed quality time with my sister, going shopping for some bikini bottoms like these ones.

Kommentera här: