We're from Barcelona

Först ut blir lite bildbomb. Jag har ganska mycket gett upp tanken på att lägga upp resten av bilderna från Nya Zealand, för jag blir bara så ledsen när jag kollar igenom alla. Jag vill ju tillbaka! Så istället kör jag en runda med bilder från min och Lindas weekend i Barcelona (jag vet att du ha längtat Toan kära).
 
And all the while, I just couldn't stop humming this song
 
Since it makes me too sad to go through the NZ pics right now (I wanna go back!!!), I'm blasting you with these awesome pics from when Linda and I went to visit our friend Emma in Barcelona.

 
1 Jess:

skriven

Av alla er muppar som varit i barca ar du den forsta och den enda som kunnat ge mig en bra bild av staden o stamningen. Manga bilder, bra kvalitet, inte bara turistmal utan aven mat och kultur! 12 points a Emma!

Jag ar nastan i chock. SA bra ar det. Forsta gangen jag tom blir lite sugen pa Barca. Jag ser fram emot att se resten nar ja kommer hem.
Puss btw!

Svar: Nämen tack. Det var typ den finaste komplimangen jag nånsin fått för ett foto. Du gjorde just min kväll, nä hela min vecka. Världsfin är du.
Emma Carlsson

Kommentera här: